FAQ

Ce este o pagină de prezentare?

Pagina de prezentare este acea pagină pe care un utilizator de internet ajunge atunci când dă click pe un link sau o reclamă, și are un scop comercial. Este locul în care ai ocazia să îl convingi și să îl convertești în cumpărător.Această pagină conține de fapt un mesaj targetat spre o anumită categorie de public. Din acest motiv, trebuie tot timpul să ai în vedere perspectiva cumpărătorului, interesele și problemele lui și să evidențiezi soluțiile pe care tu i le oferi pentru acea problemă.

 

De ce am nevoie de un website?

Răspunsul la întrebarea "de ce aveți nevoie de un website?" este unul foarte simplu și scurt: pentru a vă maximiza profitul. Orice fel de afacere are nevoie de o anumită prezență online. Nu numai că potențialii clienți se așteaptă ca ea să existe, dar este de asemenea și una din cele mai ușoare posibilități de a-ți lărgi piața de desfacere.

Cum funcționează reclama contextuală?

Există mai multe forme de promovare a reclamei online, printre care bannerele publicitare, publicitatea contextuală și reclama prin motoare de căutare. Un sistem de publicitate contextuală scanează textul paginii pentru cuvinte cheie, oferind apoi reclame specifice, bazate pe conținutul afișat. Reclamele contextuale apar, de obicei, în trei formate: reclame afișate în arii ale paginii, separate de conținutul de bază; reclame în cadrul textului sau sub formă de pop-up.

 

Cât durează până vor crește încasările? 

Încă de la început trebuie să fiți conștient de un lucru: nimic nu se întâmplă peste noapte. În momentul în care vă lansați afacerea online trebuie să fiți conțient că acest lucru reprezintă o investiție pe termen lung, deoarece sunt implicate mai multe mecanisme: indexarea site-ului de către motoarele de căutarea, creșterea rangului site-ului, etc.

Ce spun ceilalți...